Tylko sprawdzone oferty

 

     

       "Kurier Weselny"

    20 lat doświadczenia

 

 

Dobra reklama, to po prostu ta informująca czytelnika, że na rynku jest produkt, którego nabycie przyniesie mu rzeczywisty pożytek i która wywoła u niego reakcję; "Przecież to jest dokładnie to, czego szukam, jakby specjalnie dla mnie zrobione.

Jan Goślicki "Sztuka reklamy"

 

 

Zawartość


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nie jest ważne, kogo Ty znasz,           

             ale kto zna Ciebie

 

 

 

                                                  daj się poznać z naszej strony

 

 

 Nie wiem, jak się  nazywasz.

 

                                             Nie wiem nic o twojej firmie.

                                                Nie wiem, co proponujesz.

                                             Nie wiem nic o waszej etyce.

                                        Nie wiem jakich macie  klientów.

                                                Nie wiem, co sprzedajecie.

                               Nie wiem, czy cieszycie się dobrą sławą. 

 

Więc - co właściwie chce mi pan sprzedać?

 

drobnym drukiem, czyli najważniejsze;                                                                                                                                                        Sprzedaż powinna się zacząć, zanim nawiążesz kontakt z klientem.

Od ukazania się Twojego ogłoszenia w "Kurierze Weselnym".