Z A W O D ? O W I E C

  zbieracz truskawek, nasadzacz winorośli, pozyskiwacz agrestu, zrywacz jabłek, marketing plażowy ( lody, ogórki), kurier-doręczyciel-listonosz (jak kto woli) Poczty Polskiej, transport koszowy węgla, dostawca mleka butelkowanego (pod same drzwi), poszukiwacz chmielu (szyszki), zarządca betoniarki (pomocnik murarza), kurorty nadmorskie, praktyka nadzorcza (kelner, pomoc kuchenna, zmywak), w czasie PRL - diler półlitrówek na trasie Peweks - Ogromna Kolejka przed monopolowym, eksporter magnetofonów szpulowych (Polska-NRD), Kapsel Fabrik - NRD - wyławiacz niezalanych kapsli, szatniarz, konferansjer (cyrk uliczny, imprezy estradowe), pisarz ( utwory satyryczne)....do 21 roku życia przebyłem tyle zajęć i zawodów, że przypadkowo wyrwany na ulicy EMERYT nie będzie mógł pochwalić się większym zasobem wykonywanych zajęć i zawodów... dalej; szef klubu studenckiego AWF  "Trops", ajent kawiarenki Nenufar w Pszczewie, redaktor radia zakładowego ("radio Hipolit") HCP Poznań, dziennikarz, publicysta, autor poradników, powieści, wydawca, marketing, reklama, organizator wystaw fotograficznych, targów ślubnych, właściciel portalu ślubnego.

wprowadzenie

z polecenia

drukowana

prasowa

telewizyjna

radiowa

internetowa

wizytówka

figaj.eu


Wielkie Żartcie

 

 

 

     Literki nazwiska zasiadają do wielkiej uczty.        

 

 W samym środku zasiada Gie. Zupełnie z lewej strony pierwsze miejsce zajmuje  eF. Zupełnie   na prawym końcu z prawej strony, tyłeczek wsadza Jot. Bezpośrednio na lewo od Gie, fotelik zajmuje samogłoska I. Zaraz po prawej stronie środkowego Gie zasiada, narzucając nogę na nogę samogłoska  A.                             RZĄD pięciu ważnych liter został uformowany. Wszystkie siedzą.                                           Jeżeli staniemy za plecami tak posiadłego  RZĘDU, sytuacja stanie się na wzór ODWRÓCONYCH.                                  - wymiesza się                                                  prawo z lewym.                                 Niezmiennym będzie jedynie Gie         pozostające w samym centrum, jedynie z tendencją do wzrostu.

 

 

 

 

Uczta reklamożerców 

 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

 Dwie dzisiątki lat pracy w branży ślubnej i weselnej udzieliły mi podpowiedzi, żeby zdobyte w tym czasie doświadczenie i wiedzę zamienić na swoisty bryk zawierający te wszystkie, zdobyte praktycznie mądrości dotyczące reklamy w tej specyficznej branży.

Umówmy się na samym początku, że używając określenia:  branża ślubna, mam na myśli także branżę weselną. Kiedy piszę o branży weselnej, to wiadomo, że rzecz dotyczy także ślubnej. Tak będzie łatwiej i krócej. Dwudziestoletnie, praktyczne studia w przedmiocie reklamy, to obszerny zasób wiadomości , starannie przypisywany konkretnej branży.

Główny przedmiot rozważań;  

                          Ślub i Wesele 

         reklama branżowa